AKTUALNOŚCI
Zmiany dotyczące wymagań państwa wobec szkól i placówek.
Od 1 września obowiązuje nas nowe rozporzadzenie w sprawie wymagań wobec szkól i placówek.
Zapraszamy wszystkich nauczycieli badaczy do wnikliwej lektury rozporzadzenia, rozmowy z innymi nauczycielami na temat nowego brzmienia wymagań i pomysłów na temat ich realizacji.Zwróćcie szczególną uwagę na wymaganie 5 i 6 - tam różnice są najwieksze.
więcej tutaj
BLOG
MATERIAŁY DO POBRANIA
DO POCZYTANIA
Wykorzystywane są informacje o losach absolwentów
Charakterystyka wymagania - Poziom D:
Szkoła lub placówka wykorzystuje informacje o losach absolwentów do doskonalenia efektów nauczania i
wychowania i w różnych formach współpracuje ze swoimi absolwentami.
Charakterystyka wymagania - Poziom B:
Absolwenci są przygotowani do dalszego kształcenia lub funkcjonowania na rynku pracy na miarę swoich możliwości.
Uzasadnienie istoty wymagania
Gromadzenie i analizowanie informacji o losach absolwentów jest ważnym źródłem danych, które mogą być wykorzystywane przez szkołę (placówkę) do planowania, realizowania i udoskonalania aktualnie prowadzonych procesów edukacyjnych. W ten sposób szkoła (placówka) może dokonywać analizy stopnia osiągania celów, które sobie stawia. Wymaganie to jest ważne z dwóch powodów. Zbierane dane, po pierwsze dają szansę na modyfikację oferty edukacyjnej (w zależności od zauważalnych tendencji) ,a po drugie pokazują aktualnym uczniom możliwe kierunki rozwoju.
Jakub Kołodziejczyk
„Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym .Konteksty”
Jakub Kołodziejczyk
„Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym .Konteksty”
Analiza wyników ewaluacji wymagania
strona główna | powrót
OGŁOSZENIA
Rekrutacja na szkolenie "Nauczyciel badacz"
Rejestracja nauczycieli, którzy chcą uczestniczyć w szkoleniu "Nauczyciel badacz".więcej tutaj
FORMULARZ
SZKOLENIA
NEWSLETTER
KALENDARZ WYDARZEŃ