Od 1 września obowiązuje nas nowe rozporzadzenie w sprawie wymagań wobec szkól i placówek.
Zapraszamy wszystkich nauczycieli badaczy do wnikliwej lektury rozporzadzenia, rozmowy z innymi nauczycielami na temat nowego brzmienia wymagań i pomysłów na temat ich realizacji.Zwróćcie szczególną uwagę na wymaganie 5 i 6 - tam różnice są najwieksze.
więcej tutajTo szkolenie było, jak …… ponieważ
· Olimpiada, ponieważ startowałam w różnych dyscyplinach (zagadnieniach), trenowałam różne umiejętności i poznałam różnych zawodników (uczestników).
· Pomocna dłoń, ponieważ pomogło zrozumieć istotę ewaluacji i poznać narzędzia, poznać wiele ciekawych metod aktywizujących.
· Podróż, ponieważ wyruszyłam z miejsca Niewiedzy, mój statek zawitał do wielu portów Wyjaśnień, aż w końcu zacumował w porcie Prawie Wiem i Potrafię.
· Skarbnica nowych informacji, ponieważ mnóstwo wiadomości wykorzystam w swojej pracy a także w pracy mojej szkoły.
· Natchnienie do dalszych działań, ponieważ wybiło mnie z powszechności działań, ze zwyczajności moich działań,
· Rewolucja, ponieważ zmieniło zupełnie mój pogląd na temat przydatności ewaluacji.
· Wesoły autobus, ponieważ brakowało mi swobody, przyrody, za to poznałam wiele wspaniałych ludzi i poznałam ciekawe metody.
· Wspinaczka wysokogórska, ponieważ z każdym krokiem przybliżałam się do szczytu, którym było zrozumienie istoty ewaluacji. Z każdym krokiem pojawiały się nowe elementy krajobrazu, które w efekcie złożyły się na wyrazisty obraz.
· Przygoda i podróż z przewodnikiem, ponieważ wiele zobaczyłam i wiele zrozumiałam. Jak prysznic, bo spłynęło ze mnie wiele błędnych przekonań dotyczących ewaluacji?
· Kromka chleba, ponieważ czuję się ciągle głodna wiedzy.
· Odkrywanie nieznanych zakątków, ponieważ mogłam poczuć, że nie jestem całkowicie doskonała i musze się jeszcze wiele nauczyć.
· Miłe spotkanie z przyjaciółmi, ponieważ dobrze się czułam.
Rekrutacja na szkolenie "Nauczyciel badacz"
Rejestracja nauczycieli, którzy chcą uczestniczyć w szkoleniu "Nauczyciel badacz".więcej tutaj