NPSEO
AKTUALNOŚCI
Zmiany dotyczące wymagań państwa wobec szkól i placówek.

Od 1 września obowiązuje nas nowe rozporzadzenie w sprawie wymagań wobec szkól i placówek. 

Zapraszamy wszystkich nauczycieli badaczy do wnikliwej lektury rozporzadzenia, rozmowy z innymi nauczycielami na temat nowego brzmienia wymagań i pomysłów na temat ich realizacji.Zwróćcie szczególną uwagę na wymaganie 5 i 6 - tam różnice są najwieksze.

Rozporządzenie

Uzasadnienie

więcej tutaj

MATERIAŁY DO POBRANIA
DO POCZYTANIA
Aktualność
W Lublinie na drugim spotkaniu Nauczycieli Bogaczy(1-2 października2012) na pewno nie było „zabójców pomysłów”.
12 października 2012

Zabójcy pomysłów to ci, którzy z miejsca krytykują  i likwidują pomysł w zarodku, zniechęcają do dalszej pracy i zaszczepiają poczucie niemożności.  ICH WŚRÓD NAS NIE BYŁO…. dlatego spotkanie było twórcze, kreatywne… niezwykłe!

Wystarczy zobaczyć pomysły wypracowane przez grupy w czasie poniedziałkowego wieczorowego spotkania  zarejestrowane na zdjęciach w galerII.

A wszystko zaczęło się  rano od prezentacji badań, które zostały przeprowadzone w szkole. Grupy dzieliły się nie tylko informacjami: jak wyszło? co ułatwiało? co przeszkadzało w badaniu ? – ale wskazywały, jak wykorzystały wyniki badania w działaniu i co zyskała szkoła. „Dobrze, że trafiłam na takie szkolenie- inaczej myślę o ewaluacji. Wyjeżdżam pełna energii i entuzjazmu i dobrze, że jesteśmy dwie, będzie mam łatwiej. Szkoda, że nie ma trzeciego spotkania” – komentuje spotkanie Lucyna, uczestniczka szkolenia z II grupy.

OGŁOSZENIA

Rekrutacja na szkolenie "Nauczyciel badacz"

Rejestracja nauczycieli, którzy chcą uczestniczyć w szkoleniu "Nauczyciel badacz".

więcej tutaj

NEWSLETTER

wyrażam zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych, teraz i w przyszłości, zgodnie z polskim prawem, a w szczególności z Ustawą o ochronie danych osobowych
KALENDARZ WYDARZEŃ
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego III Priorytet Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 3.1